Salı

Banny Jeans'ten 100. üyeye hediyee

Geçen gün banny jeans'in sitesine üye olup birbirinden güzel ürünlerini incelemeye başladım ve ertesi gün üye olan 100. kişi olarak banny jeansten istediğim ürünü ücretsiz olarak adresime yollayacaklarını bildiren bir mail geldi tabii sevinçten havalara uçtumm:=))


Tekrar siteyi dolaşıp resimlerde gördüğünüz montu beğenip istedim malum önümüz kış (:  

İstediğim ertesi günü yani bugün kargocu amca montumu getirdi gerçektenn çok beğendim.Henüz resim çektirme fırsatım olmadığı için siteden aldığım temsili resimleri koydum ama emin olun montum resimlerden çokk daha güzel:))

Montumu dener denemez hemenn siteye teşekkür mailimi attım çünkü montu beğenmemin yanı sıra müşterilerle olan iyi diyaloglarından da çok memnun kaldım ve kendilerine tekrar teşekkür ediyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder