Çarşamba

3 Kişiye 28 Parça Makyaj Seti Çekiliş sonucumuzzzz

Evet arkadaşlar www.yakaladinyakaladin.com işbirliğiye düzenlediğimiz 3 Kişiye 28 Parça Makyaj Seti Kampanyamızın sonuna geldik ve 3 şanslı kazananımızı açıklıyorummmm:)



İştee birinci kazananımızzzz;

46 Numaralı yorumun sahibiii ; yasenyas

İkinci kazananımızzz;

14 Numaralı yorumun sahibiii;Meraal


Üçüncü kazananımızdaaa ;
30 Numaralı yorumun sahibiii; paşam41



Kendilerinii tebrik ediyorummm :)

NOTT:
Kazanan arkadaşların en geç 19 EKİM 2010 tarihine kadar iletişim bilgilerini
denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamalarını istiyorum.İletişim bilgileri elime ulaşmayan talihliler yerine çekilişle yeni kazananlar belirlenecektir ... 

6 yorum:

  1. yasenyas şanslı gecen yağmurcadanda kazandın

    YanıtlaSil
  2. tebrikler güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. sabah sabah mailini görünce inan çok sevindim anlatamam hemen bilgilerimi iletiyorum teşekkürler ve diğer kazanan arkadaşlarımada tebrikler :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler arkadaşlar çok sevindim adınıza:)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler çok sevindim adınıza güle güle kullanın.

    YanıtlaSil