Perşembe

www.sihirlielmalar.com kampanyamızın sonucuu :)

Kampanyamız çok güzel ilerledi ve çokta beğenildi.Sıra geldi kazananımızı açıklamaya :)
Birbirinden güzel ve lezzetli sihirli elmaları incelemek ve tadına bakmak istersenizz ; www.sihirlielmalar.com

Veee kazananımızzz;
Random.org son yorumcumuzu seçti :=)) ==>>>> Zeynep'in Gezegeni

şartlar tmm üye oldum facebookta katıldım ürüne yorum yazdım http://www.sihirlielmalar.com/index.php?Uid=164&Kid=12 blogumda duyurdum zynpsirine@gmail.com http://zeynepingezegeni.blogspot.com/2010/11/sihirlielmalar.html 

Kendisini tebrik ediyorum bizden işte bu sihirli elmayı kazandı;
En geç 28 Kasım 2010 tarihine kadar , mailin konu kısmına SİHİRLİ ELMALAR yazarak  iletişim bilgilerini  denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanı istiyorum.İletişim bilgilerin belirtilen tarihlerde ulaşmazsa yeniden çekiliş yapmam gerekecek...

Beni izlemeye devam edinnnnn veeee yeni kurduğum facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) =>>>> ( TIKKKKKKK

3 yorum: