Çarşamba

Yeni ojem :))

Bugün çok sıkıldım biraz hava almaya çıkıyım dedim ve hazır çıkmışken biten siyah ojemide yeniliyim dedim :)
Tam aldım çıkıyorum ALIX AVIEN çatlayan ojeler dikkatimi çekti bi tane de ondan aldım ve az önce ilk sürüşü gerçekleştirdim :)
Beyaz renk ojemi sürüp kurumasını bekledikten sonra üzerinde tek kat şeklinde sürdüm ve hemen çatlayarak kurumaya başladı çokta beğendim diğer renklerini de alırım :) Üzerine birde parlatıcı sürmek lazım daha parlak duruyor fakat ben resmi parlatıcıdan önce sürdüm :)
Kullanımı oldukça rahat :)


Ayrıca şööyle bi tasarımımda var tamamen bana aittirr :))));

4 yorum:

  1. Adsız12:25

    Flormarınkinden hiç memnun kalmadım bide bunu deniyim ben bi ara bakalım sonuç nolacak :)

    YanıtlaSil
  2. Sürüşü biraz sıkıntılı olsa da sonuç çok güzel ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. ben cok merak ediyorum bunu gulhannn bir oje canavarı olaraktan hala almadım cunku evden dısarı cıkmıyorum offs:D

    YanıtlaSil
  4. Yorumu biraz geç görmüş oldum ama duyduğuma göre almışsınnn bilee :P :=)))

    YanıtlaSil