Salı

HediyeModa.com kampanyamızın kazananları :)

Güzel kampanyamızın sonuna geldik ve herzaman ki gibi yine sıra geldi kazananlarımızı açıklamaya :=))

Video programı beni biraz zorlamış olsada yılmadım ve bilgisayarımın tüm takılmalarına rağmen programı kurup çekiliş anımızı belgeledimm :=))

Değerli firmamıza bir kez daha çok teşekkür ediyorum . 146 geçerli yorum aldık ve  işte çekiliş anımızz ;



Videoyu izlemekte sorun çeken arkadaşlarımız için yazıylada açıklıyım;


Güneş gözlüğü kazanan katılımcımız;  Ayşegül Yalçın


Kol Saati kazanan katılımcımız ;   Mehmet Avcı


Kazananlarımızı tebrik ediyorumm kendilerini nolur nolmaz diye mail atarak haberdar edicem tabikii :))


En geç 28 AĞUSTOS 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına HEDİYE MODA yazarak  iletişim bilgilerinizi denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı daunutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> TIKKKKKKK ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder