Pazar

Renk renk desen desen tırnaklarr

Ojeleri  bildim bileli çokk severim ve her denk geldiğimde de kurcalar bende olmayan renkleri alırımm :=)) Kendimce desenler çizdiğimde oldu ama artık profesyonelleşmenin zamanı geldiii ( en azından disklerden haberdar olmayanlara karşı :=)) )

Siparişlerimi verdim ve bi kaç gün içinde hem tırnak süsleme makinem hemde ayrıca aldığım disklerim elime ulaşmış olcak ( Almayı biraz abarttım galibaa ) bende deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım :)

Eminim çok eğlenceli olacak beni takip etmeyi unutmayınnnnn :=)))



Bu arada Flormar Neon serisinden 3 yeni oje aldımm sizler için denedimm ( bide kendimm içinn :P ) test ettim onayladım :)
Numaraları sırasıyla 009 - 007 - 015
Mor olanı sürdüm resimledim sonra üzerine Flormar matlaştırıcı sürdüm öylede resimledim :)
İlk resimde normal hali ikince resimde ise baş parmağıma matlaştırıcı sürdüm 


Diğer renkleri henüz resimleyemedim ama onları da çok beğendim disklerim elime ulaşınca çok işime yarayacaklarına eminimmmmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder