Cuma

Dishe Topuklarla Hediye Kazanan 10 Katılımcımızzzz

Bayram dolayısıyla çekilişlerimizde 1-2 günlük bi aksama oldu kusura bakmayın.Hem ben biraz rahatsızdım, dinlendimm hemde sizin tatilde olabileceğinizi varsayarak kazanan arkadaşların adres gönderimlerinde sorun olmaması için bu şekilde erteledim biraz :)


Neyse şimdi gelelim dishetopuklar kampanyamızın sonucuna :)) Güzel kampanyamız için kendilerine tekrar teşekkür ediyorumm :) Muhteşem bir kampanyayı daha tamamladık ve süper bir ürün tanışmış olduk;


Bu ürünlere www.dishetopuklar.com dan sipariş vererek sahip olabilirsinizzzz

Veee işte kazananlarımızzzzzzzz;

1. Kazananımız;  fatma kılıç


2. Kazananımız; fevzi


3. Kazananımız; emine yorulmaz


4. Kazananımız; şeref pekin


5. Kazananımız; alisverisdavetiyesi


6. Kazananımız; ahu miras


7. Kazananımız; Fatma Diltemiz


8. Kazananımız; Mehtap Tuğra


9. Kazananımız; Rümüş


10.Kazananımız; Emk87


En geç 6 EYLÜL 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına DİSHE TOPUKLAR yazarak  iletişim bilgilerinizi denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.(nickiniz varsa belirtin) LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı daunutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> TIKKKKKKK ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder