Çarşamba

Tırnak Desenlerim veee Yeni Resimlerim (2. bölüm ):))

Aslında bugün paylaşacağım tüm resimleri bi konuda toplıcaktım ama biraz uzun durdu gibi bende konuyu ikiye böliyim dedim :D

Bu desende favorilerimden :) 
Farklı renklerle yapıp yapıp duruyorum :) Resim geçen haftadan kalma ve tırnaklarım daha uzamamıştı yine de güzel durdu beğendim ben :P Aynı deseni alttaki resimde kullandığım ojeyi (Flormar 408 ) tabanda kullanarakta çok beğendimm :)
Kullandığım ojeler Flormar Neon serisinden N015  ve desende yine beyazz :))


Veee şuanda tırnaklarımda duran da bu;

Dün yapıp resmini çekmiştim bugünde duruyolar tabi ki :)Çok cici oldular sevdimmm :P 
Bu renkleri kullanarak başka desenlerde yapmıştım amaaa yanlışlıkla silmişim galibaa :(( Bulamadımm bazı resimlerimi. Neyse yine yaparım nasılsa çekerim o zaman :P 
Desen için yine Flormar M103 ( beyaz ) kullandım tabanda ise Flormar 408 kullandım :)


Birde ellerim ve tırnaklarım için E ve A vitaminli gece kremi almıştım çok beğendim ;
Ojelerimle uyması tamamen tesadüfdü :=)))))) 
Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyosam 3.99 TL yada o civarda bişeydi :)
 Kullandıktan sonra eller yumuşacık oluyo kokusu da güzell :P  Tırnaklarım iyi geldi tavsiye ederim yanii :)


Neyseee bugünlükte bu kadar olsunnn :) Yeni yazılarımda görüşmek üzereeee beni özleyinnn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder