Çarşamba

Tırnak Desenlerim veee Yeni Resimlerim :))

İnternet bugün çok yavaş ama ben yine de sizlerle biraz resim paylaşmak istedim. Benim için biraz zor olsada başarabileceğme inanıyorumm :))) Konu tabi ki yine tırnaklarımm :P 
Ojeleri bildim bileli çok severdim de tırnak süsleme setim olduktan sonra daha çokk seviyorumm :P
Vee ilk resimle başlıyorummm;
Bunu çoookkk sevdimmm :P 
Siyah üzerinde beyaz ayak mı yapsam beyaz üzerine siyah ayak mı yapsam karar veremedim ikisinden de yapıyım dedim bi parmak öyle bi parmak böyle yaptım iştee :=))  
Sık sık kullanacağım desenler arasında olcak  heraldee :P
Flormar M103 (beyaz) oje ve Golden Rose 71 (siyah) oje kullandım. Arkadaşlarımda çok beğendiii bendee :)))


Bu da bir diğer resimm ;
Resim pek iyi olmasa da  paylaşmak istedimm :) 
Tabandaki oje normalde de çok severek kullandığım bi ojem ve desenlerle daha güzel oldu gibi :) 
Zaten şu sıralar sürdüğüm oje renklerim genellikle koyu renkler olduğu için desen rengini hep beyaz kullanıyorum.Daha iyi ve belirgin duruyo :))
Golden Rose 217 ve Flormar M103 (beyaz) kullandım. Yanlız ojenin rengi resimde daha farklı çıkmışş gibi geldi bana :)


Devamı ===>( Tıkk )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder