Çarşamba

Flormar + Cecile

Bayram tatilim çok güzel geçti ve bol bol oje alışverişi yaptım :) Gerçi oje alışverişlerim artık eskisi gibi eğlenceli geçmiyor gibi çünkü beğendiğim tüm renkler ve bütün tonları var nerdeyse ama yine de kendimi almaktan alıkoyamıyorum :p
Son alışverişimde aldıklarımdan Cecile 47 numara ve flormar 391 numarayı birlikte kullandım çok beğendim. 


Özellikle Flormar 391 i tavsiye ederim her rengin üstünde güzel duruyor :) Farklı denemeler yapınca resimlerini eklerim. 
Işıkta çekilmiş resimler eklemeye çalıştım parlaklığını görebilmeniz için ama bu kadar başarabildim :)
Kullandıklarım;
Koyu renk ojeler tırnakta renk bıraktığı için önce altına Golden Rose parlatıcımı sürdüm. Ardından Cecile 47 numara (koyu lacivert) ve kuruduktan sonra üzerine Flormar 391

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder